Julcsikadaania

Utolsó kommentek

  • julcsikadaania: A cikk alapján a nálunk használatos háttérképek valóban, de maga a kártya?! (2014.07.18. 08:34) csupa csalódás
  • hkristof: Ahol szervusszal köszönnek, ilyen kártyát használnak. Amúgy magyar találmány a bajor kártya: en.w... (2014.07.15. 21:22) csupa csalódás
  • julcsikadaania: @madridilány: nahát, te madridilány, blogszerkesztés közben én csak most látom (vagy már elfelejte... (2014.04.22. 07:41) Picinép
  • madridilány: Menni fog ez Julcsi, csak így tovább! Havazni meg nem fog, én is eldöntöttem, hogy Madridba addig ... (2012.10.24. 10:57) harmadszor
  • julcsikadaania: Köszönöm szépen, kedves Azonosítatlan Blogolvasó! :) (2012.10.24. 00:22) utolsó első
  • Utolsó 20

Címkék

2012.05.05. 12:59 julcsikadaania

kinek a pap, kinek a paplan

 Ma új felfedezést tettem, úgy fogom hívni "napozás paplan alatt". Mivel olyan disznó mázlim van, hogy van erkélyem amire délelőttönként odasüt a nap, kifeküdtem volna rá szívesen, de tekintve, hogy a napon ugyan 20-22 fok van, de a levegő csak olyan 12-15 fokos, a bikini kicsit még merésznek tűnt. Szóval kipakoltam a vendégmatracomat, lepedőt, paplant, felkaptam a bikinim és felfedeztem ezt a praktikus, részletekben napozást, ami némi rokonságot mutat a lavóros, részletekben fürdéssel, tekintve hogy egyszerre mindig csak egy-egy testrészt, egy lábat vagy egy kart ér a kezelés, jelen esetben a napfény. Miközben a test maradék része a puha paplan alatt melegszik. Délelőtt 11 fele olyan jó idő lett, hogy már egyszerre kinn lehetett mindkét lábam és mindkét karom is, úgyhogy most úgy tele lettem napfénnyel és energiával, hogy a következő három napra beígért eső sem fog tudni elintézni!

 

Öregasszonyos megoldás, de micsináljon az ember, ha egyszer Skandináviában él, de nincsen viking vére?? :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://julcsikadaania.blog.hu/api/trackback/id/tr334490007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása