Julcsikadaania

Utolsó kommentek

  • julcsikadaania: A cikk alapján a nálunk használatos háttérképek valóban, de maga a kártya?! (2014.07.18. 08:34) csupa csalódás
  • hkristof: Ahol szervusszal köszönnek, ilyen kártyát használnak. Amúgy magyar találmány a bajor kártya: en.w... (2014.07.15. 21:22) csupa csalódás
  • julcsikadaania: @madridilány: nahát, te madridilány, blogszerkesztés közben én csak most látom (vagy már elfelejte... (2014.04.22. 07:41) Picinép
  • madridilány: Menni fog ez Julcsi, csak így tovább! Havazni meg nem fog, én is eldöntöttem, hogy Madridba addig ... (2012.10.24. 10:57) harmadszor
  • julcsikadaania: Köszönöm szépen, kedves Azonosítatlan Blogolvasó! :) (2012.10.24. 00:22) utolsó első
  • Utolsó 20

Címkék

2015.05.10. 02:03 julcsikadaania

későn, de mégsem nem soha

A múlt héten itt volt Amerikából WW látogatóban, és sikerült kétszer is találkoznunk, méghozzá családilag! Vagyis az ő családjáilag, mert az enyém sajnos rossz időzítéssel utazott el. Viszont irtó jó volt látni és lelkesítő lökést adott, hogy visszatérjek az alkalmi blogíráshoz. Különösen is erősen hatott rám, hogy mint kiderült

még az anyukája is olvasta alkalomadtán az írásaimat, akinek ez úton is szeretnék ismeretlenül is köszönetet mondani, szívet melengető információ volt, és még mindig nem tudom letörölni a mosolyt a fejemről valahányszor csak eszembe jut. Szóval köszönöm mindenkinek a támogatást, igyekszem belelendülni, akinek van kedve olvasson, akinek meg nincs, az úgyse látja ezt. :)

Mióta kb. másfél éve Németországba költöztem kicsit nehezemre esik az írás, elsősorban mert boldog vagyok és nem vagyok magányos, másodsorban meg mert a bajorokat nem élem meg annyira egzotikusként, mint a dánokat. Dániában valahogy több dologra lehetett rácsodálkozni. Amikor Münchenbe költöztem, úgy éreztem nagy lépéssel kerültem közelebb Magyarországhoz, és nem csak mert a helyi boltban paprikás kolbit meg magyar (?) savanyú cseresznyepaprikát lehet kapni, és nem is mert csak 7,5 óra vonattal Budapest (az errefelé vezető irányban is csak ennyi, csak úgy mondom!). Egy nagy "Dánia 0 - Magyarország 100" intervallumon Bajorországot egy erős 70-esként élem meg. Ez kicsit megnehezíti a társadalmi témájú szövegeket, úgyhogy igyekszem inkább magánjellegű témákról írni. Amolyan átcsoportosító jelleggel, mivel az ismert, F betűs közösségi médiumon az elmúlt kb. 2 évben durván visszavettem a személyes témájú aktivitásból. Pl. Jo-val még csak ismerősök se vagyunk, jól átvágjuk őket nap mint nap.

Egy szó mint száz, ezennel beköszöntem, és mint tudjuk bármely irományban az első két sor a legnehezebb, úgyhogy megtört a jég, más levelem majd még ennél is több lesz és vidám, Isten megáldjon, és küldök még egy képet is amit a minap az üzleti úton lévő Jo-nak küldtem "a nap képe" témában. A címe: fáradt szemű szelfi frissen sült zsömlékkel. Jó éjszakát!

faradt_selfie.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://julcsikadaania.blog.hu/api/trackback/id/tr137446290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása