Julcsikadaania

Utolsó kommentek

  • julcsikadaania: A cikk alapján a nálunk használatos háttérképek valóban, de maga a kártya?! (2014.07.18. 08:34) csupa csalódás
  • hkristof: Ahol szervusszal köszönnek, ilyen kártyát használnak. Amúgy magyar találmány a bajor kártya: en.w... (2014.07.15. 21:22) csupa csalódás
  • julcsikadaania: @madridilány: nahát, te madridilány, blogszerkesztés közben én csak most látom (vagy már elfelejte... (2014.04.22. 07:41) Picinép
  • madridilány: Menni fog ez Julcsi, csak így tovább! Havazni meg nem fog, én is eldöntöttem, hogy Madridba addig ... (2012.10.24. 10:57) harmadszor
  • julcsikadaania: Köszönöm szépen, kedves Azonosítatlan Blogolvasó! :) (2012.10.24. 00:22) utolsó első
  • Utolsó 20

Címkék

2010.02.16. 17:54 julcsikadaania

a pézsmatulok az új liba

Holnap kezdődik a nagyböjt, úgyhogy épp itt volt az ideje lassan elkölteni a karácsonyi pénzemet. Vettem hát -méghozzá harmadáron- egy olyan, de olyan paplant, mint amim még nem volt soha. Igazi skandináv, egyrészt mert irtó meleg másrészt meg mert a szokásos 200 helyett 220 centi hosszú. Végre valami, ami az én magasságomhoz készült!

Az egész nincsen másfél kiló és tulokgyapjúval van töltve. Puha, meleg, fini. Így mostantól le lehet kapcsolni esténként a fűtést, és elég délután, mikor hazaértem visszakapcsolni, mert éjjel ezzel a paplannal nem fogok fázni. A fűtésszámlámon így remélhetőleg vissza is jön némileg a beruházás.

Közben pedig megünnepeltem a húshagyókeddet egy látogatással Illumék pékjénél, ahol is vettem egy fini, nagy, ropogós, lisztestetejű zsemlét, aminek aztán mindenféle jósággal megtöltöttem a hasát, majd ezzel az egésszel közvetlenül utána ebédre az én hasamat. No meg lőttem még egy réteges tésztából készült, krémmel töltött, omlós farsangi fánkot. Ami itt inkább farsangi zsömle. Van abban valami boldogító, amikor reggel fél 11-kor, már egy hasznos fél nappal a háta mögött, szép süteményesdobozzal a kezében hazafelé sétál az ember a napsütésben!

Amint látjátok, az élet meglehetősen apró örömei tesznek manapság boldoggá. Közben pedig esik a hó és már számolom a hátralévő heteket míg meglátogathatom Zsuzsikát, akinél már biztosan nyár lesz. Azt már kezdem feladni, hogy ide valaha is megérkezik majd.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://julcsikadaania.blog.hu/api/trackback/id/tr821763874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása