Julcsikadaania

Utolsó kommentek

  • julcsikadaania: A cikk alapján a nálunk használatos háttérképek valóban, de maga a kártya?! (2014.07.18. 08:34) csupa csalódás
  • hkristof: Ahol szervusszal köszönnek, ilyen kártyát használnak. Amúgy magyar találmány a bajor kártya: en.w... (2014.07.15. 21:22) csupa csalódás
  • julcsikadaania: @madridilány: nahát, te madridilány, blogszerkesztés közben én csak most látom (vagy már elfelejte... (2014.04.22. 07:41) Picinép
  • madridilány: Menni fog ez Julcsi, csak így tovább! Havazni meg nem fog, én is eldöntöttem, hogy Madridba addig ... (2012.10.24. 10:57) harmadszor
  • julcsikadaania: Köszönöm szépen, kedves Azonosítatlan Blogolvasó! :) (2012.10.24. 00:22) utolsó első
  • Utolsó 20

Címkék

2012.03.09. 19:19 julcsikadaania

diverzitás

Na, megértük ezt is, a temérdek pénz, amit a diverzitás fejlesztésébe és ezzel összefüggően a nemzetközi munkaerő ittartásába fektenek itten úgy látszik, lassan apró változásokat idéz elő. Az egyik nagy nyavaja, amire mindenki panaszkodott az ügyintézés képtelensége volt. Akár adót, lakcímváltozást, bankszámlát, bármit akarsz intézni, mindent csak online lehet (nagyjából ugyanaz, mint otthon az Ügyfélkapu) és az oldalak csak dánul vannak. Nem mintha Magyarországon ez máshogy lenne mondjuk. De akkor is, megörültem, amikor ma kinyitottam a "szabadságpénz központ"-tól kapott levelemet, amiben tájékoztatnak, hogy kérhetem, hogy a tavalyi maradék szabadságomat kifizessék, és a dán nyelvű levél mellett ezt a cédulát találtam: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Örömteli nyitás a dánul nem tudó, de itt adót fizető lakosok felé. Talán így nagyobb eséllyel maradnak itt. Ha mi is szeretnénk külföldi munkaerőt megtartani (ezer más dolog mellett) lehet mi is megfontolhatnánk hasonló lépéseket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://julcsikadaania.blog.hu/api/trackback/id/tr564300447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása