Julcsikadaania

Utolsó kommentek

  • julcsikadaania: A cikk alapján a nálunk használatos háttérképek valóban, de maga a kártya?! (2014.07.18. 08:34) csupa csalódás
  • hkristof: Ahol szervusszal köszönnek, ilyen kártyát használnak. Amúgy magyar találmány a bajor kártya: en.w... (2014.07.15. 21:22) csupa csalódás
  • julcsikadaania: @madridilány: nahát, te madridilány, blogszerkesztés közben én csak most látom (vagy már elfelejte... (2014.04.22. 07:41) Picinép
  • madridilány: Menni fog ez Julcsi, csak így tovább! Havazni meg nem fog, én is eldöntöttem, hogy Madridba addig ... (2012.10.24. 10:57) harmadszor
  • julcsikadaania: Köszönöm szépen, kedves Azonosítatlan Blogolvasó! :) (2012.10.24. 00:22) utolsó első
  • Utolsó 20

Címkék

2010.04.04. 15:14 julcsikadaania

torma

Ma voltuk vel szavazni (elnyomtam egy mélyről jövő ""-t, amikor a kezembe nyomták a Zala megyei szavazólapot! De annak örültem, hogy így szavazhattam az egyéni jelöltre, azt örömmel tettem. :) Határozottan kellemes élmény volt. Lehet, csak aki huzamosabb ideig élt külföldön érti meg milyen varázsa van belépni egy épületbe ami előtt kinn lobog a nemzeti zászló, ahol a kapun lógó papírra az van írva "szavazóhelyiség jobbra", ahova közeledve félszegen egymásra mosolyogsz a másik irányból közeledőkkel, ahol magyar rendszámú autó parkol az úton, ahol belépve "Jónapot kívánok"-kal köszösz és visszaköszönnek. Ahol hirtelen úgy érzed, egy pillanatra haza csöppentél. Bár sajnos ismét, már többedszerre megállapítottam, hogy irtó fapofák dolgoznak a követségen. Eddig csak szavazni voltam ott (ma harmadszorra), de többször valahogy az volt az érzésem, hogy önmagukat rendkívül fontosnak tartó, fura emberekkel találkozom. Azért jó volt, annak ellenére, hogy a követség elég messze van, szakadt az eső és 5 fok volt, reggel arra gondoltam, ez vajon hány embert fog visszatartani attól, hogy kimásszon Charlottenlundba, Koppenhágától északra. A biciklit vittük a vonaton, mert messze van az állomás, és gumicsizmás, esőnadrágos, esőkabátos felszerelésemmel azon gondolkoztam, engednek-e majd vajon szavazni így, hogy otthon elképzelhetetlen szerelésben jelenek meg. Tisztára gumicsizmás dán lettem. De engedtek. :)

Főztem sonkát, festettem tojást, hagymalével, és bár olyan szép nem lett, mint a nagynénémé, azért a lelkibékémhez elég, mégiscsak igazi a húsvét. :) Ehhez kapcsolódott a nemrég Zével lejátszott kis beszélgetés is.

én: Ja, képzeld vettem dán tormát a sonkához. Kíváncsi vagyok, más-e mint a magyar... Bár az is igaz, miért is lenne más.
Zé: Szerintem gyengébb.
én: Miért?
Zé: Mer' itt minden szarabb.

:D

Áldott húsvétot mindenkinek!

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://julcsikadaania.blog.hu/api/trackback/id/tr981893954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julcsikadaania 2010.04.05. 01:29:37

u.i. A dán torma védelmében: abszolút SEMMIBEN nem különbözik az otthonitól. Csak a nemzetiszín szalag nincsen az üvegén, ennyi. :) Ja, meg olcsóbb. Nem relatíve, abszolút.

betonszamár 2010.04.09. 16:46:12

"Zé: Mer' itt minden szarabb."
Lám felértékelődik Magyarország... :)
süti beállítások módosítása